حل فناورانه چالش های بزرگ استانی و ملی
شرکتها و سازمانهای بزرگ، چالشهای پیچیده و بزرگ خود را به این مرکز می سپارند
مدرن ترین روش حل چالش های پیچیده
آزموده شده در بزرگترین سازمانها، صنایع و شرکتها
ترکیب مدیریت فناوری با مدیریت استراتژیک
مصرف کمترین منابع، تولید بیشترین منفعت
قبل
بعدی

وقتی راه حل ما را دارید، یعنی همه راه حلها را دارید

ما متخصص یکپارچه سازی منابع از ارائه راه حل تا پیاده سازی نهایی هستیم

سازمانهای بزرگ مشکلات بزرگی هم دارند. روشهای قدیمی برای فراخوان به پیمانکاران برای بسیاری از مشکلات، دیگر مفید نیست. باید به دنبال سریعترین، کارآمدترین و کم هزینه ترین روش باشیم که بیشترین منفعت را برای سازمان ایجاد کند.

آکادمی ایرانیان به شبکه گسترده ای از تیمهای فناور، مراکز رشد، سرمایه گذاران خطرپذیر و صندوق های سرمایه گذاری و متخصصان حوزه های هوش مصنوعی، تجارت الکترونیکی، هوشمندسازی و شهر هوشمند متصل است.

همچنین آکادمی ایرانیان یک فرایند ویژه برای حل چالشها طراحی نموده که علاوه بر مبنای علمی مدرن، از پشتوانه تجربه خوبی نیز برخوردار است.

مزیت فرایند ریورس پیچ در آکادمی ایرانیان، مبتنی بر مدلهای کارآزموده مدیریت استراتژیک نوآوری می باشد. توصیف کامل این فرایند در کتاب خلق محصول ناب که توسط آکادمی منتشر شده، انعکاس یافته است. این مزیتها عبارتند از:

چنین الگویی برای چه سازمانهایی اجرا شده

تیمی از باتجربه ترین متخصصین حوزه های مختلف، بخش های مختلف مدیریت، برنامه ریزی و اجرای این فرایند را در کنار شما بر عهده خواهند داشت. ما محدودیتی در موضوع و سطح چالش سازمان شما نداریم، اما در ابتدا مطمئن می شویم که می توانیم کمک موثری به سازمان شما بکنیم.

سازمان های زیادی مستقیم یا با واسطه از مدل حل چالشهای آکادمی استفاده کرده اند. پس اگر به دنبال یک روش کارآمد، سریع و متناسب با بودجه سازمان هستید با ما تماس بگیرید.

فرایند اجرایی بسیار متمایز، با جزییات بسیار زیاد و همراه با پیچیدگیهایی می باشد که بهتر است درباره آن ها گفتگو کنیم. برای گفتگوی بیشتر لطفا این فرم را پر کنید.